Scrapaholic

maandag 18 mei 2009

Nog een award

Deze leuke award heb ik van Nicky gekregen. Thanks meid! Ik ben erg trots dat ik bij jouw 4 genomineerde inspiratieblogs sta.

Ik geef de award door aan:

Nicky - jij inspireert mij ook zo enorm dat je hem gewoon weer van me terug krijgt!
Lisette - behalve de mooie scrapwerkjes op haar blog raak ik ook enorm geinspireerd van haar prachtige fotografie!
Berdien - zulke mooie scrapwerkjes inspireert bijna iedereen toch...

De blogs van deze 3 meiden bezoek ik regelmatig en elke keer weer weten zij mij te inspireren.
Hoewel er natuurlijk nog wel meer blogs zijn die mij inspireren, maar die zijn de volgende keer aan de beurt.


2 opmerkingen:

Nicky zei

thanks! lief van je...

Dora zei

Gefeliciteerd! Wat leuk weer een award, nou ik ga hier ook vaker een kijkje nemen, gaat steeds beter dat bloggen van mij!
Groetjes Dora