Scrapaholic

maandag 24 augustus 2009

2 nieuwe blog awards

Onlangs heb ik van Dora 2 awards ontvangen.
Bij beide awards hoort ook een vraag...

Award 1


Noem 7 dingen waarvan jij denkt dat die interessant zijn voor de lezers, over jezelf.
Pittig... want wat ik interessant vind, hoeft een ander nou weer net niet interessant te vinden...
Maar ik ga toch maar een poging wagen.

  1. In mijn eindexamen klas van de HAVO had ik nog steeds geen idee wat ik na de HAVO wilde gaan doen. Ik wist alleen dat ik "iets met tekenen" wilde gaan doen. Dus ik op gesprek bij een studiedecaan. Die kwam met de opleiding Reproductie Tekenen. Dus ik naar een open dag van de Grafische School in Amsterdam en ik was meteen verkocht! Eindelijk wist ik wat ik wilde gaan doen. Nu ben ik alweer 10 jaar werkzaam als Grafisch Vormgever.
  2. Ik super blij ben met mijn nieuwe Canon EOS 450d camera! En mij erg veel aan het verdiepen ben in fotografie, maar nog heel veel te leren heb.
  3. Naast scrappen maak ik ook graag sieraden. Al staat dit op het moment wat op een laag pitje, aangezien ik erg druk ben met andere dingen.
  4. De lente is mijn favoriete seizoen. Ik vind het heerlijk als ik weer voor het eerst zonder jas naar buiten kan en mijn zomerkleding weer te voorschijn kan halen. En als ik naar mijn werk rijd weer jonge lammetjes en geitjes, e.d. in de wei zie staan. Dit soort dingen geven mij echt een lentegevoel.
  5. Ik eet nog steeds elke avond bij mijn ouders terwijl ik al ruim 9 jaar op mezelf woon.  Dit is gekomen omdat ik alleen woon en koken voor mij alleen vreselijk vind. Mijn ouders wonen bij mij om de hoek en dus is het erg makkelijk om aan te schuiven ;-) Elke zondag kook ik voor mijn ouders zodat mijn moeder ook een dagje vrij heeft van het koken.
  6. Ik de laatste tijd steeds gekker aan het worden ben op koken en bakken. Ik vind het erg leuk om op zondag een nieuw recept uit te proberen. En ook het bakken en decoreren van bijvoorbeeld cupcakes vind ik erg leuk om te doen.
  7. Ik werkelijk waar geen 7e ding kan verzinnen op dit moment...

Award 2


Bij deze award hoort de vraag:
Noem 5 dingen die je leuk vindt, die niets met scrappen te maken hebben.
  1. Mijn 2 katten Jersey (Brits Korthaar) & Jazz (Main Coon/Pers).
  2. De honden van mijn ouders, Chardae (Gordon Setter) & Estra (Cao da Serra da Estrela)
  3. Fotografie
  4. Koken (& bakken)
  5. Sieraden maken
Nu is het de bedoeling dat ik de eerste award aan 7 bloggers door moet geven en de tweede award aan 5.
Maar aangezien ik maar heel moeilijk kan kiezen en veel mensen deze awards verdienen, geef ik de award door aan alle lezers van mijn blog.

5 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat is het eigenlijk leuk om op deze manier iemand beter te leren kennen.
Gefelciteerd met je awards.


Groetjes Ilonka

Dora zei

Leuke antwoorden en wat het eten betreft je hebt helemaal gelijk!
Mooi ook dat van de lente, ben ik helemaal met je eens, zo lekker is dat!
Liefs Dora

Nicky zei

leuke antwoorden Ylona! wat een geluk dat je je ouders zo dicht nog bij je hebt en dat je er elke dag kunt gaan eten. vind het ook lief van je dat jij dat dan op zondag doet!

Sandra1968 zei

Wat leuk om jou zo ook wat beter te leren kennen :-)
En gezellig toch, dat je door de week bij je ouders eet. En lief dat je zondags voor hun kookt.
En heerlijk dat je van je passie voor tekenen je werk hebt kunnen maken.

Joke zei

Weet je, ik denk dat je ouders het stiekum oergezellig vinden dat je bij ze eet. En wat leuk om het op zndag om te draaien.

Fijn weekend alvast.
Weet je al wat je zondag gaat koken?