Scrapaholic

maandag 10 augustus 2009

Digitaal foto album

In mei is mijn oma 90 jaar geworden.
Dat is natuurlijk gevierd met een klein feestje.
Van de foto's heb ik een digitaal album gemaakt en het album af laten drukken bij het Kruidvat.
Het album was een cadeautje van mijn moeder en mij voor mijn oma.

Hier een aantal pagina's uit het album:


Digitale kit

Where Flowers Grow by Kristin Cronin-Barrow - Sweet Shoppe Designs


Templates

CookieExchange Templates - Sweet Shoppe Designs

Miss Cutiepie Templates - Miss Cutiepie goes 80s

A work in progress Templates - Vicki Parker


8 opmerkingen:

Dora zei

wat een mooie lo's, ik heb er echt bewondering voor hoe mensen dit kunnen, en die kleuren zijn ook zo mooi. heel erg leuk gedaan!
groetjes Dora

Ilonka zei

Wat een mooie lootjes en je papier. Wat een mooie prestatie.

Alexandra zei

Knap hoor, digitaal scrappen. Je hebt een prachtige kit gebruikt, mooie kleuren. Leuke herinnering ook van het feest.

Nicky zei

ik ben normaal helemaal niet zo van digitaal, maar dit is echt prachtig geworden zeg. hoe vond je oma het??

Leontine zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg! Ook een idee voor mijn Spanje vakantie-album. Het album is echt prachtig geworden.

Liefs,
Leontine

Anneke Wijers zei

Ze zijn mooi geworden zeg!
Ik blijf het knap vinden, digiscrappen.
Je oma is er vast heel blij mee!

Sandra1968 zei

Wauw, dit ziet er erg mooi uit!

Unknown zei

Wat ontzettend mooi wat je hier laat zien zeg!