Scrapaholic

zaterdag 21 februari 2009

Thanks kaart

Dan kan ik jullie nu eindelijk de kaart laten zien waar ik 1 februari al een sneak van heb laten zien.
De kaart is voor Petra van Dolls & Decorations. Omdat ze stopt met de winkel :(
Een aantal van de Dolls forum leden hebben allemaal wat geld bij elkaar gehaald voor een cadeau en daarbij een kaartje gescrapt voor Petra.

En dit is dan mijn kaartje:




































Gebruikte materialen: Cardstock: Bazzill - Kraft, Design papier: My Mind's Eye - Laundry Line, Prima Flower - Prima Fancies, Bazzill Collection - Petal Pushers, Bazzill Basics Paper - Paper Flowers, My Mind's Eye - Laundry Line Ribbon, American Crafts Elements - Mini Brads, Colorbox Pigment Brush Pad - Cocoa, kant.


2 opmerkingen:

Nicky zei

oh Ylona wat heb je daar een verschrikkelijk mooie kaart voor gemaakt! ik vind m super. helemaal mijn ding!

Natasja Vink zei

Mooie kaart, zal peet zeker blij mee zijn